Miroslav Janda, Generálny riaditeľ Viessmann Slovensko
Viessmann chcel zautomatizovať kvalifikáciu leadov tak, aby ponuky reagovali na špecifické požiadavky zákazníkov. Zároveň mal X-Bot uľaviť technikom od otázok, ktoré majú len administratívny charakter a zdržujú ich od odbornej práce. Spoločnosť chcela poskytnúť svojim zákazníkom kvalitnú zákaznícku podporu a zodpovedať ich otázky okamžite a 24/7. Zákazníkov obzvlášť zaujímali informácie o dotáciách, ktoré sa Viessmann rozhodol poskytovať v rámci bezplatného poradenstva.
X-Bota sme natrénovali na kvalifikáciu zákazníckych potrieb a zber leadov. Na špeciálnej landing page spoločnosti sa stal konzultantom pre oblasť dotácií. Následne sme ho naučili poskytovať informácie o servisovaní produktov a pomáhať zákazníkom spoločnosti orientovať sa v komplexnej produktovej ponuke.
ZA PRVÉ DVA MESIACE PREVÁDZKY
krát za mesiac ponúkne X-Bot zákazníkom asistenciu
zákazníkom mesačne X-Bot pomôže vyriešiť otázku
zákazníkov vďaka X-Botovi zanechá kontakt
Mimoriadnosť riešenia X-Bota dokladá aj to, že bol tento produkt ocenený v medzinárodnej súťaži Viessmann Awards, a taktiež získal Microsoft Awards za rok 2021!
„Naším cieľom je vytvárať životný priestor pre budúce generácie a X-Bot sa v tomto snažení stal plnohodnotným členom našej Viessmann rodiny na Slovensku. Dokáže nám uľaviť od množstva práce. Jeho úspechy nás presviedčajú, že X-Bot je pre nás tá správna cesta.“
Tomáš Matušovič, Product Manager and support for digital products, Viessmann s.r.o.
BOT naživo ❯