Xella International

Výrobca a dodávateľ celosvetovo známeho stavebného systému Ytong

Automatizácia technických dotazov s kontinuálnym auto-učením.
Skrátenie response time.
Analýza potrieb zákazníkov.
„Po zavedení virtuálneho agenta je komunikácia s našimi zákazníkmi intenzívnejšia a náš customer support efektívnejší.“

Luděk Suchomel, Marketing Manager CEE, Xella CZ

VÝZVA

Spoločnosť Xella chcela vytvoriť so svojimi zákazníkmi nadštandardný vzťah a dialóg. V prípade fyzických operátorov by to znamenalo náročnú 3-smennú prevádzku chatu. Zároveň v Xelle potrebovali, aby sa ani v čase sezónnych špičiek nestávalo, že sa zákazník nedovolá.

Xella má navyše pomerne komplexný a sofistikovaný sortiment a pomoc používateľom s navigovaním v jeho ponuke je pre zákaznícku spokojnosť zásadná. Zavádzaním progresívnych technológií zároveň spoločnosť sleduje dlhodobé zvyšovanie svojej konkurencieschopnosti.

RIEŠENIE

Vytrénovali sme pre Xellu X-Bota na základe reálnych otázok v chate tak, aby bol schopný odpovedať na technické otázky, ktoré nie sú dohľadateľné na webových stránkach. X-Bot automatizuje pre-sales otázky, ale aj otázky v kategórii „care“ , t.j. podľa čoho si produkt vybrať a ako produkt používať.

Virtuálny agent ponúkne zákazníkovi relevantnú podstránku, video alebo radu priamo z FAQs a vie odpovedať na prirodzene položené otázky. (súvetia, zložité vetné konštrukcie...)

Digitalizovaný customer support

Digitalizovaný customer support

Aktívna navigácia na webe

Aktívna navigácia na webe

Automatický výber informačného zdroja

Automatický výber informačného zdroja

VÝSLEDKY

8 000 x

mesačne ponúkne virtuálny agent pomoc zákazníkom

700

zákazníkom mesačne X-Bot pomôže vyriešiť otázku

30 x

za mesiac X-Bot vytvorí lead

Po nasadení asistenta sa počet konverzácií v chate vedených so zákazníkmi zvýšil 5x a vo viac ako polovici prípadov sa to dialo mimo bežného pracovného času. Vďaka jeho asistencii sa tiež skrátil "response time" pri riešení technických otázok.

Spoločnosť Xella získala vo virtuálnom agentovi "všeobjímajúci nástroj", vďaka ktorému dokáže byť svojim zákazníkom bližšie a vždy dostane informáciu, keď sa vyskytne nejaký problém.

Parametre

Kontinuálne učenie

Vyhodnocovanie potrieb

zákazníkov

Vyhodnocovanie správania

zákazníkov na webe

Editor pre kontextuálne učenie

virtuálneho agenta

Čo povedal klient

„Sme radi, že sme si zvolili virtuálneho agenta od Xolution a že spoločne pracujeme s prelomovou technológiou. Veríme, že sa nám tak podarí ísť s trendmi v digitalizácii a dlhodobo zvyšovať konkurencieschopnosť našej firmy v tomto rýchlom svete.“

Jan Podbřecký, Marketing specialist, Xella CZ.

Nadnárodný koncern Xella International pôsobí v Českej republike aj na Slovensku a zastupuje preslávenú značku pórobetónu YTONG. Výrobky značky YTONG sú na našom trhu veľmi dobre známe a obľúbené, predstavujú synonymum medzinárodného štýlu, ktorý je moderný a inovatívny.

Máte záujem?

linkedin

Contact us

Please leave a message and we will get in touch.

Please enter valid e-mail address

Thank you!

We will contact you shortly!