X-Bot získava prvé miesto v Microsoft Awards 2019 v kategórii AI

Štrnásť mesiacov vývoja od prvého riadku kódu po spustení. Desaťtisíce konverzácií so zákazníkmi ComApu – klienta, ktorý sa nechcel uspokojiť s krabicovým riešením a vybral si nás ako partnera pre vývoj svojho inteligentného digitálneho kolegu. Deväťdesiatpercentná úspešnosť v hodnotení zákazníkov a ako čerešnička na torte čerstvé ocenenie v kategórii najlepších IT riešení na platforme Microsoft pre rok 2019 v Českej republike a na Slovensku.

Microsoft Awards 2019

Zrátané a podčiarknuté, InteliBot je jedným z dôkazov, že časová aj finančná investícia do inteligentného konverzačného topánka sa oplatí.

S akým cieľom sme intelibot vyvíjali a pre koho

Zadanie znelo jasne: zrýchliť a zefektívniť prácu zákazníckej podpory ComApu – firmy, ktorá sa špecializuje na vývoj a výrobu riadiacich systémov v energetike a ďalších odvetviach. S ohľadom na šírku produktového portfólia, ktoré číta stovky modelov kontrolérov, bolo jasné, že predpripravený plug-and-play chatbot nebude stačiť.

Vznikol tak na mieru vytvorený nástroj konverzačnej inteligencie, ktorý vie porozumieť prirodzenému ľudskému jazyku a reagovať naň.

3 kroky k vzniku inteligentného konverzačného nástroja

Zjednodušiť viac ako rok práce do troch bodov? Skúsme to. Takto sme postupovali pri vývoji InteliBotu:

Čo dnes dokáže intelibot

Presne to, čo by ste ako zákazníci čakali od dobre preškoleného človeka na zákazníckej linke. Vyhľadá konkrétne parametre produktov, vyrieši technické problémy, prehľadá obsiahle produktové manuály a nájde vám v nich, čo potrebujete. Ak potrebujete napríklad resetovať heslo do svojho kontroléra, InteliBot sa o to postará, aj keď je kontrolér na ropnej plošine uprostred oceánu.

Nielen vďaka týmto funkciám si od ComApu vyslúžil referenciu, na ktorú nemôžeme nebyť pyšní.

“Projekt InteliBot priniesol úžasný nástroj a službu pre našich zákazníkov, ktorá posúva užívateľský komfort zase o kus dopredu. Súčasne sme našli perfektného partnera, s ktorým sa výborne spolupracuje a vďaka ktorému rozširujeme spoločnú spoluprácu o ďalšie veľmi zaujímavé a užitočné projekty Už teraz sa na nich teším a som veľmi rád, že tento vzrušujúci projekt neskončil samotnou implementáciou, ale že ďalej pokračuje ďalším vylepšovaním. Robí to radosť nám aj našim zákazníkom.“
František Poupě, Technical Support & Services Manager v ComAp a.s.

Čo bude ďalej?

Výhodou od základu postaveného topánku je flexibilita a modulárnosť. Počiatočný vývoj trvá dlhšie, ale o to lepšie je topánok pripravený na špecifické rozšírenia, ktoré bude klient v budúcnosti potrebovať. Už dnes preto s ComApom pracujeme na ďalšom vývoji funkcionality InteliBotu.

Naspäť na članky
linkedin