Dobrý deň, tu je Anna. Pri kontrole objednávky 591628 som zistila chybu v adrese dodania. Dodanie požadujem na firemnú adresu a nie na fakturačnú adresu.

Dobrý deň, tu je Anna. Pri kontrole objednávky 591628 som zistila chybu v adrese dodania. Dodanie požadujem na firemnú adresu a nie na fakturačnú adresu.
Prepáčte, nerozumiem. Preformulujte otázku, alebo skúste hľadať v FAQ.
Dobrý deň, tu je Anna. Pri kontrole objednávky 591628 som zistila chybu v adrese dodania. Dodanie požadujem na firemnú adresu a nie na fakturačnú adresu.
Dobrý deň pani Anna. Samozrejme! Na email uvedený pri objednávke 591628 sme poslali odkaz na potvrdenie zmeny adresy dodania. Pomôžeme s niečím ďalším?
poskytuje podporu zákazníkom 24 hodín a 7 dní v týždni
pomôže zákazníkom s výberom tovaru
naviguje zákazníka na webe
konfiguruje tovar
rieši dotazy zákazníkov v "pre-sales" aj "after-sales" fáze
zbiera a kvalifikuje leady
na základe otázok vyhľadáva informácie na webe alebo v dokumentoch
diagnostikuje problém a poskytne expertnú radu
vidí, čo zákazník na webe robí a ponúkne pomoc
Rozumie ľudskej reči
Priamo odpovie na otázku zákazníka, prepojí, alebo vytvorí ticket.
Zákazníkov obsluhuje okamžite
Skráti response time, a to aj v čase špičiek.
Vyhľadáva na webe
Zákazníkom vždy ponúkne to, čo u vás hľadajú.
zautomatizuje opakujúce sa činnosti
výrazne skráti čas vyriešenia
uvoľní ľudský kapitál pre činnosti s vysokou pridanou hodnotou
zarobí si na seba
analyzuje najčastejšie témy vašich zákazníkov
sám seba automaticky vyhodnocuje
vygeneruje obchodné príležitosti
sám ponúka témy na dotrénovanie
Sám vyrieši až 65% konverzácií
Ktoré už nemusia riešiť ľudskí operátori.
Jednoduchá editácia otázok a odpovedí
Všetko plne pod vašou kontrolou.
Sám seba zdokonaľuje a vyhodnocuje
Každý deň tak poskytuje lepší servis.
Už 4 roky staviame v brutálnej kvalite virtuálnych agentov neprebádanou architektúrou kybernetiky. Nikto iný to takto nerobí.
Jasne, každý hovorí, že má unikátnu technológiu. Ako je to s Xolution naozaj?
Realita je taká, že sme kybernetickí rebeli a úmyselne nepoužívame buzzwords AI a machine learning. Za nás hovoria výsledky.
Vzali sme dva súčasné, oddelené prúdy kybernetickej jazykovedy a spojili ich v jednom funkčnom modeli.
Urobili sme to zatiaľ ako jediní. O tomto riešení sa totiž vo svete umelej inteligencie hovorí ako o neuskutočniteľnom, ako o bláznovstve.
Nám to zafungovalo.
To znejú ako dosť nízke ambície, malý trh, …. .
Tieto dva jazyky nám teraz úplne stačia pre vývoj niečoho grandiózneho.
Sme kúsok od toho dokončiť to a ako prví na svete vytvoriť globálneho virtuálneho agenta, ktorý sa neustále sám zlepšuje v akomkoľvek jazyku. Musíme ho ale najskôr vyladiť v jazyku nám blízkom.
To nám umožní obratom, automaticky škálovať do každého jazyka na svete.
Iné riešenia sú buď drahé, pretože produkt je komplikovaný, alebo lacné a nepoužiteľné. Vďaka elegantnému twistu v architektúre produktu sa nám podarilo zvýšiť kvalitu porozumenia a to za súčasného zníženia nákladov na implementáciu. Takže si dnes aj bežný zamestnanec supportu dokáže natrénovať virtuálneho agenta v kvalite, ktorú si doteraz mohli dovoliť iba korporáty.
Navyše kvalita porozumenia nepretržite rastie.
Každý klient totiž naučí nášho core virtuálneho agenta niečo nové a ten túto skúsenosť automaticky používa pri tom ďalšom.
Tak je postavený od prvého dňa, sám seba automaticky vylepšuje.