Virtuálny agent
pre Onio

Xolution virtuálny agent uľahčuje operátorom zákazníckej podpory v e-shope Onio zvládať narastajúci počet kontaktov, a uľavuje im tak od opakujúcich sa činností.BOT naživo
„Virtuálny agent nám vyrieši 80% chatov. Po jeho zavedení sme našim zákazníkom nepretržite k dispozícii aj v čase špičiek.“

Tereza Přibylová, Manažér zákazníckej starostlivosti ONIO

VÝZVA

Úlohou virtuálneho agenta pre Onio bolo vyladiť starostlivosť o zákazníkov s cieľom zvládnuť rastúci objem otázok, zlepšiť zákaznícku skúsenosť a ponúknuť automatické možnosti samoobsluhy 24 hodín denne, 7 dní v týždni.

RIEŠENIE

Sprevádzkovali sme pre Onio virtuálneho agenta, ktorý odpovedá na otázky zákazníkov a ktorého schopnosť porozumieť sa každý mesiac automaticky zdokonaľuje.

Onio operátor sám a jednoducho asistenta trénuje a učí ho novým otázkam. Pokiaľ asistent ešte nie je na otázku “natrénovaný”, automaticky odovzdá dopyt operátorovi. Tak je zaručené, že zákazník bude vždy obslúžený.

Vyhľadáva na webe

Rozumie súvetiam

Nepretržite sa zdokonaľuje

VÝSLEDKY

630x

za mesiac pomôže bot zákazníkom zodpovedať otázku

83 %

konverzácií obslúži virtuálny agent bez pomoci fyzického operátora

300x

za mesiac pomôže zákazníkom po pracovnej dobe

Xolution virtuálny agent umožňuje firme Onio ustávať návaly otázok v čase špičiek a zabezpečiť kvalitný zákaznícky servis. Operátori tak nie sú "bombardovaní" otázkami a majú čas sa sústrediť na konzultačné otázky zákazníkov.

A BUDÚCNOSŤ?

Chceme naučiť virtuálneho agenta pomáhať pri tvorbe cenovej ponuky, a tak ho vytrénovať aj na zber leadov.

Ďalším krokom bude jeho prepojenie s e-shop systémom, aby mohol zákazníkov informovať o stave ich objednávok a prípadne ich meniť.

S našou pomocou potom Onio plánuje spustiť nový e-shop obsluhovaný iba virtuálnym agentom, t.j. úplne bez ľudskej podpory.

Čo povedal klient

„Už si neviem predstaviť, ako by sme fungovali bez bota!“

„S virtuálnym agentom sme tak spokojní, že plánujeme zaviesť automatizáciu aj na ďalšie naše weby. Našim cieľom je spustiť na našich weboch plne automatizovaný chat a tak získať možnosť venovať našim zákazníkom so špeciálnymi otázkami osobnú starostlivosť efektívnejšie.“

Tereza Přibylová, ONIO, manažér zákazníckej podpory

Spoločnosť ONIO s.r.o. prevádzkuje špecializované internetové obchody a odborové portály a pod týmto menom pôsobí na trhu už od roku 2006. Jeden z jej internetových obchodov Pneumatiky.cz sa pravidelne umiestňuje na popredných rebríčkoch v prestížnych súťažiach Shop roku a WebTop100.

BOT naživo

Máte záujem?

linkedin

Contact us

Please leave a message and we will get in touch.

Please enter valid e-mail address

Thank you!

We will contact you shortly!